Nasze dzieci mają prawo uczyć się bez klasowania ich i oceniania, bo najnowsze osiągnięcie nauki i badania w tym względzie są już dawno znane i od dziesiątek lat utajniane i niedopuszczane do programu edukacji. Wyobraźcie sobie, że nauczyciele i rodzice poznają prawdę, nie będzie ona łatwa, bo musieliby zaprzeczyć temu, że w ogóle się uczyli w szkołach i na uczelniach, albo że mają jakiekolwiek certyfikaty i dyplomy, a nawet świadectwa wydane przez Rzeczpospolitą Polską.
Wprowadzamy właśnie dlatego nowe myślenie w systemie, który uczy dzieci przede wszystkim:
- Jak się uczyć technikami zapamiętywania,
- Jak czytać szybko i ze zrozumieniem,
- W jaki sposób uczyć się z pełnym zaangażowaniem i motywacją, traktując naukę jako wartość,
- Jak szanować nauczyciela i rodzica oraz w jaki sposób rozumieć ich słowa i zachowania bez blokowania się na edukację,
- Jak umysł i serce mogą współpracować w procesie edukacji,
- Czym jest tak naprawdę pieniądz i jak przygotować się do jego wydawania lub zarabiania w przyszłości, bez utraty wartości, które od dziecka mamy, a które zostały wykorzystane i zmanipulowane przez korporacyjny motłoch,
- Jak komunikować się z drugim człowiekiem i samym sobą w oparciu o najnowsze badania, systemy i metodologię, które uczą korzystania z energii kosmosu i też tej dawanej nam codziennie od matki ziemi,
- Jak tworzyć wartość korzystając z naturalnych zdolności naszego organizmu, w świetle odrębnych dla każdego człowieka talentów, z którymi przyszliśmy na ten świat, by później móc dawać z serca i w prawdzie i otrzymywać za to wynagrodzenie, oparte na tych samych wartościach.